8 Kasım 2012 Perşembe

Mickey Mouse`un arabası





Peri masallarındaki arabalara benzetmiştim bunu satın alırken. Mickey Mouse uygulamaya karar verdim sonradan.
 
 
Kırmızı zor kapatan bir renk olduğundan ilk katta 0011 kan kırmızının içine biraz 6490 s. beyaz karıştırdım. Sonrasında 2 kat kan kırmızının üzerine 4350 crimson kırmızı ile ana gövdenin boyamasını tamamladım. Tekerleklerde 0002 siyah kullandım. Tekerlekler arası silindir bölüme de 6490 s. beyaz uyguladım. Bu kısmın yüzeyi zımparalamama rağmen pürüzlü kalınca başka bir çare düşündüm.



Dekopaj sıvısı sürdükten 673 nolu granit pulu silindirlerin üzerine serptim. İyice kuruduktan ve fazlalıklar döküldükten sonra bir kat daha dekopaj sıvısıyla pullarımın iyice yapışmasını sağladım.
 
Şimdi sıra geldi Mickey Mouselarımı dekopaj sıvısıyla transfer etmeye.


 
Bu transferden sonra hamur kabartma yöntemiyle Mickeylerime 3 boyut efekti vereceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder