10 Kasım 2012 Cumartesi

Pembe - Mavi



Kapaklı cam pasta standlarını bilirsiniz. İşte bu resimdeki de onlardan biriydi. Her yerinin homojen ve ışığı geçirmez olması için 7-8 kat Folkart Enamels 4025 cobalt ile boyadım önce. Cupcakelerimi kesip hamur kabartma yöntemiyle yapıştırdım. Aradaki boşlukları ince fırçanın arkasını değdirerek noktalarla süsledim. Kullandığım renkler cadence 0001 beyaz ve Folkart Enamels 4038 Magenda idi. 



Pasta standımın altını ise Folkart Enamels 4038 Magenta ile boyadım. En son katlarda fırça darbelerini kaybettirmek için sünger fırçamı kullandım.


Bu 2 rengin uyumu bazılarına çok klişe gelse de beni hep cezbetmiştir. Şimdi standımı parlak vernik ile 6-7 kat vernikleyip porselen bir görünüme kavuşturacağım. Son olarak da tepesine beyaz kurdeleyle fiyonk yapınca servise hazır hale gelecek.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder